jueves, octubre 6, 2022
InicioACTUALIDADComunicado de la FCPE

Comunicado de la FCPE

La Federación Catalana de Penyes del Espanyol ha emitido hoy un comunicado en el que habla sobre los incidentes ocurridos el pasado domingo en el RCDE Stadium y condena algunos de los hechos sucedidos. Lo puedes leer a continuación:

La Federació Catalana de Penyes del Reial Club Deportiu Espanyol de Barcelona, havent rebut comunicacions de penyes i penyistes i havent estudiat amb determinació la situació, vol expressar les següents consideracions referents als successos del partit de diumenge:

– Rebuig i total condemna a les picabaralles i agressions viscudes en diferents punts de la graderia, ja sigui entre aficionats locals i visitants com també entre locals. La violència física i/o verbal no té lloc en el món del futbol i molt menys en el nostre club, una institució en què sempre hem portat per bandera uns valors que són totalment contraris a les esmentades vivències.

– Cal posar mesures perquè no es tornin a repetir imatges com la de veure la graderia de la Zona de Penyes amb una alta afluència d’aficionats rivals. La Zona de Penyes és, precisament, un lloc dedicat als penyistes blanc-i-blaus. Per aquest mateix motiu, i repetim un cop més, cal també que el soci perico utilitzi amb seny el seu carnet i no promogui més que l’assistència d’aficionats blanc-i-blaus a l’estadi.

– També volem mostrar el nostre total rebuig a certs càntics que es van sentir durant el descans del partit. Tot càntic que no tingui a veure amb l’àmbit esportiu ni de suport al nostre equip, que és el que ens uneix, no té cabuda a l’estadi. Trobem que aquest tipus d’accions només serveixen per crear confrontació; aquest no és el camí a seguir.

– Referent a l’equip només podem dir: GRÀCIES per donar-ho tot fins al final. Aquest Espanyol és el que volem, i lluitant així ens tindreu sempre endollats i al costat. Són molts penyistes i aficionats els que tampoc no us deixaran sols a San Mamés, n’estem segurs. Seguim donant-ho tot i els èxits arribaran!

Visca l’Espanyol.